Krudt, kugler og konflikter – hvad gør vi, når vi oplever konflikter i vores virksomhed?
Workshop – Psykisk arbejdsmiljø
Jeres vært tager jer med gennem en 2-timers workshop. Workshoppen handler om konflikter, og hvad I sammen kan gøre for at håndtere og forebygge dem - og på den måde skabe meget mere ro og arbejdsglæde på jeres arbejdsplads.
De fleste konflikter bunder i de systemer der danner rammerne på arbejdspladsen, fordelingen af ressourcer og/eller værdier. Uanset hvad de bunder i, er konflikter forbundet med stærke følelser som for eksempel vrede og magtesløshed. Det dræner jer for energi og arbejdsglæde, ødelægger jeres forhold til kolleger og koster i form af sygefravær og opsigelser.
Konflikter er potente. Men når I arbejder aktiv med at håndtere og forebygge konflikter, vil I opleve langt højere arbejdsglæde og bedre trivsel. I vil også yde godt.
På workshoppen vil I derfor lære:
- Hvad er konflikter.
- Hvad kan føre til konflikter i en virksomhed.
- Hvordan kan I håndtere konflikter på jeres arbejdsplads.
Hvad får I ud af at deltage i workshoppen?
Workshoppen henvender sig til både ledere og medarbejdere og byder på to spændende og lærerige timer. I vil få vigtige input og praktiske redskaber til, hvordan I kan genkende, håndtere og forebygge konflikter på arbejdspladsen. I vil lære at håndtere udfordringer konstruktivt, hvilket vil styrke både arbejdsglæden og samarbejdet i hverdagen.
Ved at anvende redskaberne vil I opleve, at konflikter håndteres bedre, og at det sociale fællesskab styrkes, samtidig med at
I når jeres fælles mål. Workshoppen krydres med eksempler og øvelser, der understøtter de vigtigste budskaber. Efter workshoppen vil I være motiverede til at fortsætte med at lære og implementere disse værktøjer i jeres daglige arbejde.
Prisen er kr. 10.000 ekskl. moms og transport.
Kontakt os endelig for yderligere informationer
Telefon 8236 3670
Mail: mail@ameksperten.dk