Quentic - Digital HSE-løsning | Arbejdsmiljø & Sikkerhed
Pia Hynding Jacobsen
Har du spørgsmål?
Du kan altid få fat i en af vores medarbejdere

Quentic - Den digitale HSE løsning

Softwareløsninger og konsulentbistand fra én kilde.
Én samlet løsning fra Quentic og ARBEJDSMILJØEksperten.

Ét digitalt ledelsessystem til styring af dokumenter og registreringer vedrørende kvalitet og miljø samt sikkerhed og sundhed iht. ISO 14001, ISO 45001 og ISO 50001. Quentic retter sig mod produktions-, handels- og servicevirksomheder samt såvel private som offentlige institutioner. Quentic er opbygget i moduler inden for henholdsvis kvalitet, miljø og arbejdsmiljø. I får ét system, der er skræddersyet til jeres virksomhed, idet I sammensætter jeres system af præcis de moduler, I har brug for.

Inden for sikkerhed og arbejdsmiljø har Quentic fx moduler, der anvendes til:

  • Registrering af arbejdsskader og nærved-ulykker
  • Risikovurdering
  • Arbejdspladsbrugsanvisninger
  • Handlingsplaner
  • Forbedringsforslag

Med Quentic kan I styre alle dokumenter og registreringer i sikkerhedsarbejdet. Processer og arbejdsgange bliver automatiske, og medarbejderne sikres hurtig og nem adgang til relevant information. I opnår overskuelighed og overblik. Systemet leverer alle de statistikker, I har brug for. I får overblik og sikrer, at informationerne på en nem og overskuelig måde bliver tilgængelige i hele virksomheden. Arbejdsgangen bliver lettet, det sikres, at procedurerne overholdes, når man styrer sikkerhed og arbejdsmiljø med Quentic. Desuden kan systemet udveksle data med en lang række andre typer software i jeres virksomhed, hvilket sikrer sammenhæng.

Systemet bygger på Microsoft Office produkter, som brugerne kender i forvejen, det er derfor meget let at lære at bruge. Med et minimum af træning bliver I selvkørende og slipper for dyre konsulenttimer!

Kontakt os for yderligere oplysninger på telefon 8236 3670 eller mail@ameksperten.dk

 

Digital APV - online APV til jeres virksomhed
Når der skal laves APV, er et af kravene, at den skal være skriftlig – men ikke nødvendigvis håndskreven. Flere og flere virksomheder anvender vores online APV værktøj for at samle data ét sted og kunne udarbejde konkrete handlingsplaner hurtigt og effektivt, uden at skulle foretage en masse manuelt papirarbejde. 

Vores APV system - Digital APV - er et enkelt, internetbaseret værktøj, som gør processen nem og overskuelig for både medarbejdere, chefer, HR-afdeling og andre, der skal analysere og arbejde med resultaterne. 

Værktøjet er baseret på mange års erfaring med området og er effektivt til at opsætte, udsende og efterbearbejde spørgeskemaer til den obligatoriske arbejdspladsvurdering.

Kontakt os og få en gratis demo af vores online APV til jeres virksomhed.

 

Læs mere omkring: