IT-værktøjer
Har du spørgsmål? Du kan altid få fat i en af vores medarbejdere

IT-værktøjer

Sæt sikkerhed og arbejdsmiljø i system i jeres virksomhed. Her kan du læse om to forskellige online redskaber, du med fordel kan anvende.

Improve
Et elektronisk ledelsessystem til styring af dokumenter og registreringer vedrørende kvalitet og miljø samt sikkerhed og sundhed iht. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 16949, EMAS mv. Improve retter sig mod produktions-, handels- og servicevirksomheder samt såvel private som offentlige institutioner. Improve er opbygget i moduler inden for henholdsvis kvalitet, miljø og arbejdsmiljø. I får et system, der er skræddersyet til jeres virksomhed, idet I sammensætter jeres system af præcis de moduler, I har brug for.

Inden for sikkerhed og arbejdsmiljø har Improve f.eks. moduler, der anvendes til:

  • Registrering af arbejdsskader og nærved-ulykker
  • Risikovurdering
  • Arbejdspladsbrugsanvisninger
  • Handlingsplaner
  • Forbedringsforslag

Med Improve kan I styre alle dokumenter og registreringer i sikkerhedsarbejdet. Processer og arbejdsgange bliver automatiske, og medarbejderne sikres hurtig og nem adgang til relevant information. I opnår overskuelighed og overblik. Systemet leverer alle de statistikker, I har brug for. I får overblik og sikrer, at informationerne på en nem og overskuelig måde bliver tilgængelige i hele virksomheden. Arbejdsgangen bliver lettet, det sikres, at procedurerne overholdes, når man styrer sikkerhed og arbejdsmiljø med Improve. Desuden kan systemet udveksle data med en lang række andre typer software i jeres virksomhed, hvilket sikrer sammenhæng.

Systemet bygger på Microsoft Office produkter, som brugerne kender i forvejen, det er derfor meget let at lære at bruge. Med et minimum af træning bliver I selvkørende og slipper for dyre konsulenttimer!

Kontakt os for yderligere oplysninger på telefon 8236 3670 eller E-mail mail@ameksperten.dk

 

I-APV - online APV til jeres virksomhed
Når der skal laves APV, er et af kravene, at den skal være skriftlig – men ikke nødvendigvis håndskreven. Flere og flere virksomheder anvender vores online APV-værktøj for at samle data ét sted og kunne udarbejde konkrete handlingsplaner hurtigt og effektivt, uden at skulle foretage en masse manuelt papirarbejde. 

Vores APV-system - I-APV - er et enkelt, internetbaseret værktøj, som gør processen nem og overskuelig for både medarbejdere, chefer, HR-afdeling og andre, der skal analysere og arbejde med resultaterne. 

Værktøjet er baseret på mange års erfaring med området og er effektivt til at opsætte, udsende og efterbearbejde spørgeskemaer til den obligatoriske arbejdspladsvurdering.

Få en gratis demo af vores online APV til jeres virksomhed.

Har du spørgsmål? Du kan altid få fat i en af vores medarbejdere

Har du brug for hjælp og vejledning?

Vi er kun et telefonopkald væk! Tøv ikke med at kontakte os på telefon 82 36 36 70 - eller søg efter det du leder efter i søgefeltet herunder.

ARBEJDSMILJØEksperten
Frederikshavn
Aalborg
Aarhus
Næstved
Sønderborg
ame-spinner