Lovpligtig whistleblowerordning
Få en af de bedste løsninger i Danmark
Vi tilbyder IT-system samt rådgivning om jura og arbejdsmiljø
Arbejdspladser med flere end 49 medarbejdere
Arbejdspladser med 50 – 249 medarbejdere skal senest 17. december 2023 have etableret en whistleblowerordning. For større arbejdspladser gælder reglerne allerede. Ordningen skal kunne bruges af medarbejdere til at indberette uacceptable forhold som fx sexchikane eller tyveri. Det er ledelsen, som udpeger hvem, der skal modtage en indberetning.
Du skal ikke stå alene, når der opstår en krise
Det er meget ubehageligt at opdage, at der er medarbejdere, som har begået svindel. Endnu værre hvis man står helt alene med det. Når der kommer en indberetning fra en whistleblower, står vi klar til at gennemgå og vurdere sagen og komme med forslag til, hvad der bør gøres.
Du er i professionelle hænder
ARBEJDSMILJØEksperten har indgået samarbejde med Whistle Tools, som udvikler, administrerer whistleblowerordninger og giver juridisk rådgivning. Sammen tilbyder vi et af de stærkeste produkter på markedet. Vi har et fast team af jurister og psykologer, som har stor erfaring med at håndtere kriser på arbejdspladser.
Lad os tage en snak
Hvordan griber man det an med at anskaffe sig en Whistleblowerordning og få den implementeret. Det ved vi en masse om og har alle de skabeloner og informationsmateriale, som du får brug for.
Priser pr. år
Under 100 medarbejdere: 7.500 kr. plus moms
100 – 249 medarbejdere: 12.000 kr. plus moms
250 – 500 medarbejdere: 19.000 kr. plus moms
Over 500 medarbejdere – få et godt tilbud fra os.
Få en af Danmarks bedste løsninger
ARBEJDSMILJØEksperten samarbejder med Whistle Tools for at tilbyde whistleblowerordningen. Læs mere her, om Whistleblower-ordningen.
Er der mere, du vil vide?
Du er mere end velkommen til at kontakte os på telefon 82363670 eller via mail@ameksperten.dk.
Du kan også udfylde formularen nedenfor og sende den afsted – så vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt.