Workshop: Ledelse og stress – hvis ansvar er det egentlig?
Pia Hynding Jacobsen
Har du spørgsmål?
Du kan altid få fat i en af vores medarbejdere

Ledelse og stress – hvis ansvar er det egentlig?

Workshop – Psykisk arbejdsmiljø

Jeres vært tager jer med på en 2-timers workshop som handler om, hvad stress er og hvordan I kan håndtere den i jeres virksomhed og dermed hjælpe medarbejdere, som er sygemeldte med stress.

Stress er et udbredt problem i mange danske virksomheder. Det har store menneskelige og økonomiske omkostninger, og ofte opdages stress for sent, dvs. når medarbejderen er sygemeldt eller har opsagt sin stilling. Som ledere har I en vigtig rolle i at opdage og håndtere situationen.

  • Det bliver en spændende, lærerig og motiverende workshop, hvor I lærer om …
  • Hvad stress er
  • Hvordan I som ledere håndterer stress sygemeldte medarbejdere
  • Hvordan I som ledere hjælper medarbejderne godt i gang efter sygemelding

På workshoppen vil I få viden om, hvad stress er og hvordan I kan håndtere den i jeres virksomhed og dermed hjælpe medarbejdere, som er sygemeldte med stress.

Workshoppen henvender sig især til ledere.

Stress er en stor udfordring, og I vil derfor lære, hvad stress er.
For eksempel hvad der kan skabe stress og hvordan den kan komme til udtryk.
I vil også lære, hvad I som ledere skal gøre, når en medarbejder viser tegn på stress, og hvordan I håndterer situationen under og efter en eventuel sygemelding.

Jeres vært krydrer workshoppen med praktiske eksempler og øvelser, som underbygger de vigtige budskaber.

Prisen er 10.000 kr. ekskl. moms + transport for 2 timers workshop.


Kontakt os endelig for yderligere informationer
Telefon 8236 3670, mail@ameksperten.dk