Ledelse og stress – hvis ansvar er det egentlig?
Workshop – Psykisk arbejdsmiljø
Jeres vært tager jer med på en 2-timers workshop som handler om, hvad stress er og hvordan I kan håndtere den i jeres virksomhed og dermed hjælpe medarbejdere, som er sygemeldte med stress.
Stress er et udbredt problem i mange danske virksomheder. Det har store menneskelige og økonomiske omkostninger, og ofte opdages stress for sent, dvs. når medarbejderen er sygemeldt eller har opsagt sin stilling. Som ledere har I en vigtig rolle i at opdage og håndtere situationen.
- Det bliver en spændende, lærerig og motiverende workshop, hvor I lærer om …
- Hvad stress er
- Hvordan I som ledere håndterer stress sygemeldte medarbejdere
- Hvordan I som ledere hjælper medarbejderne godt i gang efter sygemelding
På workshoppen vil I få viden om, hvad stress er og hvordan I kan håndtere den i jeres virksomhed og dermed hjælpe medarbejdere, som er sygemeldte med stress.
Workshoppen henvender sig især til ledere.
Stress er en stor udfordring, og I vil derfor lære, hvad stress er.
For eksempel hvad der kan skabe stress og hvordan den kan komme til udtryk.
I vil også lære, hvad I som ledere skal gøre, når en medarbejder viser tegn på stress, og hvordan I håndterer situationen under og efter en eventuel sygemelding.
Jeres vært krydrer workshoppen med praktiske eksempler og øvelser, som underbygger de vigtige budskaber.
Prisen er 10.000 kr. ekskl. moms + transport for 2 timers workshop.
Kontakt os endelig for yderligere informationer
Telefon 8236 3670, mail@ameksperten.dk